Oddaja referata in registracija na 44. mednarodno znanstveno konferenco o razvoju organizacijskih znanosti
19. - 21. marec 2025 | Portorož, Slovenija

Podatki o referatu

Obvezna polja so označena z zvezdico *

Podatki kontaktne osebe
Naziv
Ime*
Priimek*
Organizacija*
Delovno mesto
Naslov*
Kraj*
Pošta*
Država*
Telefon*
E-pošta*

Podatki o referatu


Naslov referata*
(slovensko)



Naslov referata*
(angleško)



Želena sekcija



(programski odbor si pridružuje pravico, da odloči o dokončni razporeditvi referatov po sekcijah)

Avtorji referata (navedite vse avtorje po vrstnem redu):

NazivIme *Priimek *E Pošta*Organizacija *Država *
1.
2.
3.
4.
5.


Datoteka referata*

<<< izberi datoteko - referat

Odgovornosti avtorja/ev







Z oddajo referata se prijavitelj hkrati tudi prijavi (registrira) na konferenco in potrdi, da bo predstavil referat na konferenci.
V kolikor se bo konference udeležil dodatno tudi kdo od soavtorjev referata, se mora na konferenco registrirati kot soavtor, če ni kako drugače registriran na konferenco.

Za izdajo računa v skladu z 81. in 82. členom veljavnega zakona o davku na dodano vrednost potrebujemo vaše podatke.

Registracijski podatki in kotizacija

Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih konference, gradivo, okrepčilo med odmori in vstop na družabne dogodke.

Navedene cene ne vsebujejo 22 % DDV-ja.
Kotizacija predprijave velja z dnem prijave na konferenco.
V ceno kotizacije niso vključeni stroški prevoza, nočitve in bančni stroški.

Registracija
Predprijava
do 5. marca 2025
Prijava
po 5. marcu 2025
Udeleženec /
Prijavitelj referata
310 €
(378,20 € z DDV)
350 €
(427,00 € z DDV)
Soavtor referata, ki se
udeleži konference
250 €
( 305,00 € z DDV)
290 €
( 353,80 € z DDV)
Študent*
180 €
(219,60 € z DDV)
220 €
( 268,40 € z DDV)
Spremljevalec /
Spremljevalka**
150 €
( 183,00 € z DDV)
190 €
( 231,80 € z DDV)

* Ponudba velja za študente rednih študijskih programov, za izredne študente, ki niso zaposleni in doktorske študente.
** Kotizacija spremljevalec / spremljevalka omogoča udeležbo na vseh predavanjih in večernih družabnih srečanjih (kosilo in gradiva niso vključena v ceno). Kotizacija spremljevalec / spremljevalka NI za posameznike, ki bi glede na politiko kotizacij morali plačati polno kotizacijo.

Pogoji odjave: Za odjave po 18. februarju 2025 vam bomo zaračunali 30 % vrednosti kotizacije. Za odjave po 4. marcu 2025 bomo zaračunali 50 % kotizacije, po 11. marcu 2025 pa bomo zaračunali celotno kotizacijo. Odjave sporočite pisno na e-naslov cis.fov@um.si.


*Prijavi se kot

Spremljevalec
Potrdilo o statusu V primeru registracije kot študentje morate priložiti tudi potrdilo o statusu študenta.

Podatki za plačilo

Izberite način plačila:

*Način plačila
Podatki za plačilo se vam bojo izpisali po kliku na gumb "Oddaj referat" spodaj.

Predračun:
Vkolikor potrebujete predračun za izvedbo nakazila označite tukaj in izpolnite podatke spodaj:

*Plačnik
*Naslov plačnika
Davčni zavezanec
Davčna stevilka


resničnost navedenih plačilnih podatkov in se strinjam, da je znesek v višini € obračunan.


Opombe

Z oddajo referata prenašate neizključne pravice vašega prispevka na organizatorja konference. Te pravice vključujejo neomejeno objavo vašega prispevka v fizični, elektronski ali vizualni obliki, shranjevanje in prikazovanje v elektronski obliki ter vse oblike elektronskih in drugih izdaj vključno s pravicami za podporo navedenim storitvam. Prenos pravic je nepreklicen.


Pogoji odjave

Pogoji odjave: Za odjave po 18. februarju 2025 vam bomo zaračunali 30 % vrednosti kotizacije. Za odjave po 4. marcu 2025 bomo zaračunali 50 % kotizacije, po 11. marcu 2025 pa bomo zaračunali celotno kotizacijo. Odjave sporočite pisno na e-naslov cis.fov@um.si.


(ob pritisku gumba za oddajo referata počakajte na potrditev)